Sunday, September 4, 2011

Muzycznie, retro, brazowo

Na blogu CA pojawil sie juz nowy kolor wyzwaniowego taga, a ja dopiero zdazylam z poprzednim - czyli brazem, temat wyzwania tutaj.
Musze sie sprezyc, zeby dostarczyc tez ostatni, bo fiolet to fajny kolor :)

Ten tag tez mial poczatkowo byc mediowy, ale wyszedl taki mieszany :) Media sa najbardziej obecne w tle, niestety nie sfotografowalam samego tla wiec musicie mi uwierzyc na slowo... Uzyta maska TA ze stemplem do kompletu, stworzyla ciekawy trojwymiarowy efekt. Do maskowania uzylam glimmer mistu a potem wykonczylam tuszami distress.
Muzyczny anons to kalkomania, ktora nanioslam na kawalek papieru i przymocowalam do taga cwiekami.
Dodatki z Wild Orchid Crafts, a tasiemka z fredzelkami - od tesciowej :)
Pozdrawiam Was cieplutko!

PS. Wczoraj spotkalo mnie cos bardzo, bardzo milego...dowiedzialam sie, ze po dluzszej 'technicznej' przerwie do scrapowania powrocila moja przyjaciolka, osoba ktora zainspirowala mnie do scrapbookingu i odpowiada za to, ze tu jestem!  Witaj z powrotem Kochana:))))))
Zajrzyjcie na jej bloga , zachecam goraco!

------------------------------------------------
Challenges for this tag: CraftArtwork and Wild Orchid Crafts

5 comments:

Katharinka said...

Wow!!! Boski tag!!!
Tło, dodatki, forma... miód :D
:*

silence said...

Użyłaś bardzo ładnych odcieni brązu. Kompozycja i tło są zachwycające.

justi said...

Zanciu, to jest poprostu arcydzielo. Strasznie mi sie podoba. Jak go zobaczyla to odrazu poczulam sie jak na kameralnym koncercie w malutkiej, lekko zatloczonej sali pozno po polnocy, gdzie na pianinie wygrywa jakies off-owe dzwieki przystojny "on" :)

buziaczek...Ty juz wiesz za co!!!
;)

Pop's Cards said...

Hi sweetie this is just stunning, thank you for joining us at WOC this week hugs Pops x x x

Annar said...

fantastyczny tag !!!!