Monday, February 27, 2012

7-my miesiac - 7Dots

To bedzie szczegolny wpis - po raz pierwszy zrobilam scrap z wlasnym zdjeciem solo :)))
Na ten 'historyczny' moment zasluzylo sobie  monochromatyczne wyzwanie na blogu 7Dots Studio.
Do mojego monochromatycznego  projektu wybralam kolor zloty :)  Wierzcie lub nie-ja w papierach Wonderland widze kolor zloty mimo, ze nie sa blyszczace.
A moj 7 miesiac w ciazy zasluzyl na taka bogata ozlocona oprawe :)








Jak zloto-to mozna chyba isc na calosc :) Arkusz Royal Garden, ktory jest tlem, ozdobilam dodatkowo stemplami, maskami, zlotym embossingiem a nawet pasta strukturalna. Warstwe pasty pomalowalam zlotym glimmer glamem (golden goddess). Nastepnie dolozylam kilka warstw papieru - czesc wycieta wykrojnikami, czesc nozyczkami, czesc po prostu wydarta. Wybieralam z arkuszy Wonderland i Dreamer wszystkie piekne zlociste fragmenty. Papier polaczylam ze zlotym tiulem oraz koronkami zabarwionymi zlotymi mistami (walnut gold, sunflower, suede) .
Do tego roze - rowniez wyciete wykrojnikami TH z papieru Wonderland i sklejone z 3 kwiatow kazdy. Brzegi platkow musnelam zlota farba. Listki wycielam po prostu nozyczkami, po czym ugniotlam i uformowalam na mokro.
Literki to naklejki z kolekcji Wonderland. Kilka psikniec zoltym mistem dopasowalo ich chlodne blekitne tlo do mojej palety kolorystycznej. Brzegi naklejek podkreslilam distress stainem Walnut stain. Do takich precyzyjnych operacji najlepiej nadaja sie dry pen nibs. Pozostale dodatki to zloty sznurek, kilka cwiekow, gwozdzi tapicerskich oraz naklejki 7Dots.
LO przykleilam na grubym blejtramie, a jego brzegi rowniez pokolorowalam mistami i maskami. Dzieki temu papier pozostaje rowny i nie deformuje sie pod wplywem mediow i kleju.

Dziekuje za wizyte i bardzo cieplo Was pozdrawiam!

Saturday, February 25, 2012

Na slowa...

Taki notesik- na pierwsze ( i nie tylko) slowa i powiedzonka mojej coreczki, ktore koniecznie trzeba zapisywac i zapamietac :)





Okladka notesu jest z tektury wiec pokrylam ja mediami-farba crackle picket fence oraz pasta strukturalna, na ktorej przykleilam koronki. Dodalam tez troche koloru - fragmenty papieru All I ever, oraz musniecia perfect pearls.Grzbiet okleilam tasma TH.
Na tak przygotowana okladke przykleilam papier na ktorym eksperymentowalam z UTEE. Rozpuscilam UTEE w dwoch miejscach na papierze a przed ostatnim nagrzaniem dodalam troche koloru przy pomocy proszkow perfect pearls - Patina oraz Grape fizz. Ta technike polecila mi kiedys Dziwolonk (dzieki Kochana :*) a mozna ja obejrzec np tutaj.
Na goracych plamach UTEE odbilam stempel- uwaga, nadaja sie do tego tylko stemple gumowe.
Pozostalo tylko dolozyc troche dodatkow - warstwa tiulu, kwiaty, perly, ramka TH.

Tyl notesu ozdobilam tym samym papierem oraz tekturka z kolekcji All I ever. Srodek notesu jeszcze nei jest gotowy-czeka na nowa dostawe papierow ;)

Pozdrawiam :*


Thursday, February 23, 2012

Flower power

Musze przyznac,ze dziewczyny z portalu Polki Scrapuja mialy genialny pomysl oglaszajac Konkurs Potega Koloru - w srodku zimy praca z taka iloscia kolorow jest naprawde bardzo energetyzujaca. Ale-ufff- jakie to trudne!!! Zachecam Was jednak do tej zabawy, to swietne cwiczenie i okazja do tego zeby odlozyc swoje przyzwyczajenia na bok i sprobowac czegos bardzo nowego.

Do mojej pracy uzylam jednej ze starszych kolekcji MME, Bloom& Grow. Jak znalazl pasuje do tego tematu, bo w samej kolekcji jest mix najrozniejszych kolorow. Uzylam kilku tekturek z tej samej kolekcji ale reszte elementow pracowicie wycinalam z arkuszy nozyczkami i wykrojnikami.
Dodalam tez troche chlapniec mistami i biala farba akrylowa oraz podreslenia czarnym cienkopisem. Galazki odbilam stemplem (tusz versafine) i podkreslilam bialym pisakiem.
W roli motylka-oczywiscie Julia ;)


 ----------------------------------------------------------------
This work is for a challenge The Power of Colour on Polki Scrapuja. It requires to contain as much colour as possible, at least 5 different ones (white and black only as accents).
For my work I used Bloom&Grow from MME which was just perfect for this theme. I did some stamping (leaves) , accents with white and black pen and some uncontrolled spalshes of mists and white paint :)
Thanks for looking and all your comments! They mean a lot to me!

Monday, February 20, 2012

Case study - ciag dalszy zabawy

W tym tygodniu pojawila sie nowa inspiracja na blogu Case Study  czyli kolejna kartka lutowej muzy Karoli W. :)

A to moje dwie kartki inspirowane tym wyzwaniem, robione bardzo na raty - chorobsko wciaz trzyma :(

Pierwsza, ktora zglaszam na wyzwanie, wykonana jest ze starej, pieknej vintage'owej kolekcji MME , Portobello Road. Literki sa z alfabetowych naklejek All I ever, a cwieki to Basic Grey.



A druga to taki bonus - zastrzyk energii ;)


Pozdrawiam cieplo i badzcie zdrowe!!!


-----------------------------------------------------------------
My two cards for this week, are inspired by the current challenge at  Case Study  , where Karola W. is the  muse of this month:)
The first card is the one for the challenge, a vintage card for friends who just became parents to their second boy. An old MME Portobello Road pad came handy-along with BG brads and All I ever /7Dots wonderful alpha stickers.

The second card is a bonus- inspiration the same, but I'm in a desperate need of energy boost!
Still sick that is :( 


I hope you are feeling fine, have a great day wherever you are!




Friday, February 17, 2012

Cieszyc sie kazdym dniem

Na poczatek podziele sie z Wami dobra nowina- moja praca Bläsinge hamn zostala wyrozniona jako featured na blogu The Color Room. Hurra!!! Chyba snie, ale prosze mnie nie budzic z tego snu ;)

To start with, I'm gonna share some good news with you. My canvas with Bläsinge hamn was featured this week on The Color Room blog. So happy!!! I might be dreaming but please don't wake me up :)

A teraz do rzeczy...Tym razem pokusilam sie o maly eksperyment - polaczenie roznych i to dosc odleglych stylistycznie kolekcji 7Dots. Jest tu Wonderland i All I ever a nawet Elise Rebel.
Ta praca jest inspirowana wyzwaniem na blogu scrapki, a konkretnie karteczka Mamuty, do obejrzenia o tutaj- zachecam do zabawy.
Ramke wycielam z papieru All I ever a w tle uzylam jeden z arkuszy z kolekcji Wonderland.
Papier w tle  jest cudny jako tlo a ja jeszcze go delikatnie pomediowalam- troche stemplowan, troche gesso, koronek i glimmer mistow.
Kwiatki (poza gotowymi, ktore latwo rozpoznac) zrobione sa wykrojnikiem TH Tattered florals.
Wybaczcie, ze tak malo pisze...zmoglo mnie chorobsko i czuje, ze czas powrocic na sofe pod kocyk :(
Pozdrawiam Was cieplo, bardzo goraco dziekuje za wszystkie komentarze!





Thursday, February 16, 2012

Your eyes...

Bardzo wdzieczne wyzwanie pojawilo sie w tym miesiacu na blogu Let's Get Shabby
Nalezy wykonac projekt i uzyc w nim tytulu podanej piosenki, lub fragmentu tekstu. Mnie od razu zapadla w pamiec ta linijka o blekitnych oczach- wiec wiadomo o kim bedzie moja praca :)

Wykonalam ramke technika mixmediowa. Uzylam do jej oklejenia papierow Parisian Anthology Pink Paislee, polaczonych z kolekcja All I ever, 7 Dots. Jasne papiery wytuszowalam tak aby dopasowac calosc kolorystycznie, a na koniec pokrylam ramke warstwa gloss medium, zeby wszystko stopilo sie jakby w jedna calosc. Brzegi maznelam na koniec biala farba.




Such a lovely challenge on  Let's Get Shabby this month! So much space for interpretation :) 
My heart was caught straight away by the lyrics, specifically the line about blue eyes. Easy to guess who is this project about :)
I made a mixed media frame, which I covered with papers. Parisian Anthology Pink Paislee meets the newest All I ever, from 7 Dots. Light papers I coloured with distress inks to merge it into one colour scheme with All I ever. Finally I covered the whole frame with gloss medium and added some white paint on the edges.
All paper elements in the background come from All I ever.. too.


Thanks so much for stopping by!



Sunday, February 12, 2012

Troche niegrzecznie :)

Po okresie spokojnych pasteli wzielo mnie wczoraj na niegrzeczne mediowanie...
Zaczelo sie od ostatniej palety kolorystycznej na TCR.


Od razu przypadla mi do gustu pomimo, ze tym razem nie zawiera koloru rozowego :) I od razu tez skojarzyla mi sie ze zdjeciem z poprzedniego lata...
Na poczatku bylo calkiem niewinnie- zaczelam od delikatnego mistowania plotna malarskiego, ale efekt niezbyt mi sie spodobal, wiec postanowilam zakryc prawie wszystko gesso:) A gesso - jak wiadomo - wyzwala, przynajmniej we mnie, takie dzikie instynkty ;) Szpachlowalam, mistowalam, wycieralam kolory az w koncu osiagnelam upragniony efekt.
Spodobala mi sie struktura tla, tym bardziej , ze uzylam gesso rowniez jako srodka do przyklejenia kawalkow koronek, papierow i papierowej serwetki.
Popekane wzory zrobilam  na dobrze juz wyschnietym tle, za pomoca stempla i embossingu chropowatym pudrem Distress walnut stain. Brzegi plotna przyciemnilam distress stain w tym samym kolorze.
Pozostale dodatki - jak to w malym porcie rybackim. Sznurek, siec, drewno i metal :)
Ja dolozylam jeszcze odbitki stempli z kolekcji Nantucket Pink Paislee:)

Zapraszam Was na chwile do malej przystani w Bläsinge, na wyspie Öland.



Pozdrawiam !


Saturday, February 11, 2012

Case study - Karola W

Dzisiejsza kartke wykonalam na wyzwanie #77 na blogu Case Study. Zabawa inspirowana jest kartka Karoli Witczak i bawie sie tu po raz pierwszy:)
Zrobilam sobie to cwiczenie, bo juz dawno nie robilam kartki w tym formacie, w dodatku pionowej.

Case Study #77



Materialy pochodza z roznych kolekcji- jest koronkowy papier Wonderland 7dots, paseczki Glitz a kwiat i motyle z papieru BoBunny. Roza zrobiona jest z kwiatow wycietych wykrojnikiem Tattered florals TH. Wzor w tle odbilam stemplem i zastosowalam czarny embossing. A ten cudny delikatny ornament wycielam wykrojnikiem Memory box. Jeszcze troche tiulu, kwiatow i perelek liquid pearls.


Druga karteczka tez inspirowana jest kartka Karoli z poprzedniego wyzwania case study #76. Nie zdazylam zglosic jej na to wyzwanie, ale bardzo odpowiadal mi jej ciekawy uklad z polaczeniem kwadracikow. Wykorzystalam go do kartki, ktora zglaszam na aktualne wyzwanie SP kartka z sercem. oraz 'Love is' - wyzwanie WOC

WOC #42 Love is, ScrapujacePolki #18


Serduszko zrobilam z lancuszka kulkowego przymocowanego na kroplach glossy accents. Kartka zrobiona jest z papierow 7Dots, polaczylam Elise rebel oraz Dreamer. Dodatki (kwiat i liscie) z WOC.  

------------------------------------------
My current projects are both inspired by beautiful cards by Karola Witczak who is the muse this month on Case Study challenge blog.
The first card is in an unusual vertical DL format.
For my project I merged papers from different collections - Wonderland from 7Dots, Glitz and BoBunny Gabrielle. Lovely flourish is a die cut from Memory box die. The diamond shape in the background comes from a stamp, which I embossed with black.

My second card is inspired by another Karola's card from previous Case study challenge. I loved this unusual layout with a combination of squares. This card is for a current challenge at ScrapujacePolki 'A card with a heart' and WOC challenge 'Love is'.  The papers are from 7 Dots studio and embellishments (flowers & leaves) from Wildorchidcrafts.
Thanks for stopping by!

Sunday, February 5, 2012

Byle do wiosny

Przy tej mroznej zimowej pogodzie wzielo mnie na wiosenno-letnie klimaty. Powstal wiec taki layout z wiosennym zdjeciem.
Zrobilam go na bazie papieru TSC Jasna Strona Zycia, ktory swietnie pasuje do dziewczecych projektow.
Papier sam w sobei jest bardzo ozdobny ale jeszcze dodatkowo  troszke go pomediowalam. Sa tu stemplowania i embossing m.in jednym z ulubionych stempli Primy Documentary oraz balaganiarskie stemplowania koronkowym stemplem Kaisercraft. Ledwo mozna poznac, bo tak go powycieralam przed nagrzaniem :)
Do embossingu uzylam pudru perlowego oraz bialego chropowatego pudru antiquities. Chodzilo mi o dyskretne rozjasnienie tla jakimis jasnymi akcentami.
Layout przykleilam na blejtramie, zeby mogl samodzielnie stac np na poleczce.
Papierowe elementy powycinalam wykrojnikami, serwetki sa z second handu a koronka z kuferka mojej babci.
Litery to alfabet Pink Paislee, sa cudne- tu uzylam ich prosto z opakowania, prawie bez mediowania.




Pozdrawiam goraco, dziekuje za komentarze i zycze milej niedzieli!

Friday, February 3, 2012

Dobre mysli

Na poczatek chcialabym goraco podziekowac Wam za to, ze do mnie zagladacie i wszystkie serdeczne komentarze od ktorych tak sie robi cieplo na sercu. A jesli ktos chce mnie troche lepiej poznac,serdecznie zapraszam na portal PolkiScrapuja, gdzie w tym miesiacu w serii Poznajmy sie, ukazal sie m in wywiad ze mna;)

A teraz do rzeczy:)
Na ten notesik mialam pomysl od samego poczatku-to bedzie notesik dla mojej przyjaciolki, na zapisywanie dobrych mysli. Tylko, ze w wykonaniu wyszedl moim zdaniem taki troche mroczny;) Mam jednak nadzieje, ze dobrze spelni swoja funkcje.
Tak wyglada okladka: 
 Wewnetrzna strona okladki:
 Wewnetrzna strona - tyl:


Tylna okladka. Zachowalam sobie wszystkie fragmenty arkuszy papierow 7Dots z nazwa papieru Dreamer- swietnie nadaja sie jako dodatek do malych prac, prawda?


Aby troche zlagodzic ten klimat, dolaczy do notesiku taka optymistyczna kartka. Zrobilam ja wg wytycznych wyzwania kartkowego na SP. Kartka z pozytywnym przeslaniem.


Pozdrawiam Was goraco!