Monday, August 15, 2011

Kolorowa ksiazeczka tagowa -czerwien i zielen

Powoli nadrabiam zaleglosci i powracam do wizyt na blogu CraftArtwork.
Zaczelam od wyzwania kolorystycznego- ksiazeczki tagowej. Najnowszym wyzwaniem jest kolor czerwony :)
Postanowilam sobie , ze moje tagi beda mediowe- mam nadzieje, ze wystarczy mi moich mediow na pozostale kolory ;)
Oto moj tag czerwony:

Uzylam tuszow distress w dwoch odcieniach czerwieni i nieco vintage photo. Przed pokolorowaniem taga, odbilam na nim wzor dwoma stemplami (serducho i tekst), ktore embossowalam bezbarwnym pudrem. Po embossingu pokolorowalam tag tuszami, a tam gdzie embossing mi sie nie udal, poprawilam wzor stemplem czerwonym tuszem, dzieki czemu wzor jest dwukolorowy ;)
Roze u dolu sa wyciete z papierow, pogniecione i pokryte bezbarwna crackle paint, podobnie jak ramka.

A to moj zalegly tag, na pierwsze wyzwanie z tego cyklu. Na warsztat poszla zielen. Lubie zielen, wiec tag zrobil sie szybciutko:)


Tu tez media - glownie tusze w kilku odcieniach zieleni oraz zielony glimmer glam.

Pozdrawiam i dziekuje za komentarze pod poprzednim nie-scrapowym postem :)

4 comments:

Unknown said...

Fantastyczne !
A ten zielony podbił moje serce !

Magda(i)Lena said...

Wspaniałe prace. Jak zwykle pełne mistrzowskich stemplowań. Ten zielony to mój faworyt. Czekam na kolejne z tej serii - świetne wyzwanie!

anias said...

Przepiękne , cudowwnie mediowe:) Zielony BOSKI!!!!

Ewik21 said...

oba przepiękne !! śliczne stemplowanie i embossing