Friday, September 23, 2011

Steampunk meets Victorian :)

Po raz osmy i ostatni DT scrapki zaprosily do zabawy w liftowanie. Tym razem inspiracja jest cudowny tag Enczy. Zachwycil mnie on elegancja, mocnymi kolorami, obfitoscia warstw i papierowych elementow - to wlasnie probowalam wyrazic w mojej pracy, tym oto tagu.
Tag zrobilam na bazie kartkowej ale zmienilam zdanie i postanowilam , ze kartka nie bedzie kartka , tylko tagiem, wiec skleilam srodek i przycielam ja do odpowiedniego ksztaltu. 
Brzegi podkleilam tasma TH, ktora pomalowalam glimmer glamem (olive i copper) w tle fragment papieru Prima Printery. Zeby przytlumic nieco intensywnosc tla, przykrylam go warstwa zlotego tiulu- jest ledwo widoczny lecz spelnia swoje zadanie :)
Motyle i manekin wyciete sa z papierow G45 kolekcja Steampunk Debutante.
Sznurowanie to motyw zainspirowany praca Justi - bardzo kojarzy mi sie z moja pierwsza lekcja scrapkowania :)
Motylki i manekin podklejone sa na gabeczkach dystansowych.
Dziekuje za odwiedziny i Wasze komentarze! Pozdrawiam Was cieplutko i obiecuje nastepnym razem cos w pastelach :)

This is my interpretation of a wonderful tag by Encza- this is the inspiration for the current  lift challenge on scrapki-wyzwaniowo.
I took from it: an elegant feel, bold colours and the richness of paper elements - those I tried to include in my work.
Material I used : TH tissue tape, Prima Printery paper, G45 Steampunk Deb. paper, TA glimmer glam.
Thanks for stopping by!

9 comments:

justi said...

Fantastyczny!Kapitalna kolorystyka. Połączenie klasycznej zieleni z mocna czerwienia bardzo odważne i dało świetny efekt. No i to kolejna Twoja praca 3D :) Wyłoniony manekin sprawia wrażenie jakby zaraz miał odfrunąć.
Super.

frutti said...

Fantastyczny lift:)

Cartadea said...

super, piękne kolorki i elementy!

Joanna Oborska said...

Piękny tag! Dynamiczny, ciekawy :) Ja próbowałam zliftować tę pracę Enczy ale poległam ;)

anias said...

Prawdziwy majstersztyk!Idę jeszcze popodziwiać, pozdrawiam!

Magda(i)Lena said...

Super!!! Piękna kompozycja, a ten pomysł z pomalowaną taśma TH jest świetny. Śznurowanie - mistrzostwo!

IWA said...

Rewelacyjny! Świetne połączenie zieleni z czerwienią!

Zielonooka said...

wspaniały, bardzo elegancki i bogaty ale wszystko dobrze wyważone:)

Mia said...

naprawdę udana praca. Dopracowany każdy szczegół !