Saturday, November 12, 2011

Zimowe domki

Do zrobienia tej kartki zainspirowalo mnie wyzwanie na Scrapujacych Polkach - Zimowe domki. W zasadzie to nie bylam pewna czy moja kartka spelnia warunki wyzwania. Mialy byc domki, brokatowo i kolorowo- pomyslalam, ze domki niekoniecznie musza byc wiktorianskie, a kolory sa tu przynajmniej trzy, prawda? ;) Za to brokatu uzylam we wszystkich formach , jakie posiadam!

Moja kartka to Zimowe domki w wersji City :)
Wyszlo tak, ze wzgledow praktycznych- stempel z Manhattanem to jedyny miejski motyw, ktory posiadam. Po drugie ostatnio spedzilam kilka dlugich chwil studiujac filmiki how-to na stronie Tattered Angels - musze w koncu nauczyc sie uzywac te cudne media TA. Nauka najlepiej wychodzi w praktyce, wiec trenowalam rozne techniki na bialej bazie kartki  i wyszlo mi takie piekne zimowe tlo, ktore szkoda bylo zmarnowac.





Technike tla mozna nazwac glimmer glam resist- biala baze kartki maznelam niedbale glimmer glamem a nastepnie psiknelam obficie glimmer mistami . Na tak przygotowanym tle odbilam stemple sniezynki TA oraz ramke z zestawu Timeless romance (ramka odbita jest tuszem stazon, gdyz chcialam byc pewna, ze odbije sie tez na glimmer glamie). Baze przycielam do rozmiaru ramki.
Zyczenia i panorame Manhattanu podkleilam na gabeczkach dystansowych.
Moje "domki" sa odbite czarnym tuszem versafine- do tego stempla potrzeba tuszu , ktory wydobedzie jego wszystkie detale. Nastepnie zwilzylam odbitke tuszem do embossingu i pokrylam pudrem holograficznym, ktory nadaje brokatowy polysk widoczny pod katem.
Bombke z zyczeniami ozdobilam dodatkowo glitter stickles. Pod domkami przykleilam resztki koronki, ktora pomalowalam glimmer glaze oraz stickles.
Pozdrawiam Was cieplutko- mimo tego zimowego tematu :*

Materialy:
Glimmer mist - Electric blue, Purple
Glimmer glam - Espresso bean , Twinkle toes
Glitter stickles - Patina, Diamond , Turquoise
Glimmer glaze - Waterfall
tusze:
Stazon - czarny
Versafine - Purple. Onyx black
Distress - Broken China
Tsukineko - tusz do embossingu
Stemple Tattered Angels Chillin'  ,  Timeless Romance

2 comments:

justi said...

COŚ PRZEPIĘKNEGO!!!!! Jak Ty niesamowicie używasz te wszystkie ciekawe preparaty i media...jestem pod ogromnym wrażeniem Zanciu...
Cudowny dobór kolorystyki. Dla mnie to troszkę zimowy wieczór :)

I co ja tu widzę...jaki śliczny sznureczek przy guziczku ;)))
:-*

Magda(i)Lena said...

Już podziwiałam na SP. Fantastyczna mediowa kartka. Bardzo podoba mi się kreatywne wykorzystanie kawałków gipiury (czy dobrze poznaję? ; -))