Tuesday, May 1, 2012

Memories TCR#108

Uwaga- dzis bedzie bardzo romantycznie, kwiatowo i bardzo shabby :)
Tak sie zlozylo, ze aktualne wyzwanie scrapowe #28 Anai na Scrapujacych Polkach pasowalo mi idealnie aby je polaczyc z piekna, romantyczna paleta kolorystyczna na TCR.


Zrobilam taki troche nietypowy rozmiarowo scrap na kawalku tektury falistej, ktora nakleilam na podobraziu plytowym. 







Karton zagruntowalam gesso i pomalowalam biala farba akrylowa. Na gesso przykleilam kilka fragmentow papieru z ksiazki oraz koronke  z firanki, zeby tlo mialo jeszcze wiecej faktur.
Zawiasy (wykrojnik TH Harware findings) pomalowalam farba crackle Picket fence i dodalam troche starociowego charakteru embossingiem  pudrem distress Walnut stain.
Rozowe kwiaty zrobilam wykrojnikiem TH Tattered florals z papieru Prima Fairy Belle. Platki wygniatalam i formowalam na mokro i dodalam srodek z guzika oraz precikow (wyciagnietych z innego gotowego kwiatka)
Chipboardy z kolekcji All I Ever / 7 Dots, podobnie jak papier z ktorego wycielam ramke i szyld.

Wykorzystalam tutaj zdjecie Julki w sukience do chrztu - jako ciekawostke dodam ,ze sukienka uszyta jest przez prababcie a moja corcia jest trzecim pokoleniem dzieci, ktore byly w niej ochrzczone.
To jedno z pierwszych zdjec, ktore scrapowalam :) Tak wiec 'memories' ma tu podwojne znaczenie...
Pozdrawiam Was cieplo i zycze milego leniuchowania... w Szwecji dlugi weekend zakonczyl sie dzis, wiec jutro - dzien jak codzien...




6 comments:

IWA said...

Cudności!

justi said...

Ten scrap właśnie mówi o Tobie bardzo wiele :) I ktoś, kto Ciebie doskonale zna, jak ja ;) wie, że taka właśnie jesteś...łączysz w sobie tyle przeciwieństw jak ten scrap, który jest w połowie surowy tekturką falistą i gesso a w połowie romantyczny dzięki kolorystyce, koroneczkom i kwiatom...Uwielbiam takie zestawienia, które łamią jakąś konwencje a przez to nadają pracy super klimatu.

Zielonooka said...

cuudnie!!!
Gratuluję wygranej w liftowej zabawie na scrapki.pl:) - bardzo się cieszę:))
PS proszę odezwij się do mnie na maila:)

magdalena said...

Przepiękny scrap, od którego trudno mi oderwać wzrok. No cóż - talent :)

Tusia said...

Ależ cudo!!!

nirshya.dwbh said...

śliczny jest!