Saturday, July 2, 2011

Mediowy tag z cytatem

Eksperymentow z mediami u mnie ciag dalszy, tym razem wyszedl mi z tego mediowy tag , i to z cytatem :) Wlasnie taki przypadkiem ;) jest tematem nowego wyzwania na PS a zatem go tam podlaczam.
Tag w moim zamysle ma byc zakladka do ksiazki na wakacyjne czytanie, w prezencie dla mojej przyjaciolki, totez zrezygnowalam z ulubionych przeze mnie elementow przestrzennych i zrobilam takiego plasciocha ;)

Uzyte media - idac od spodu... papierowy tag oklejony jest kartka z drukiem, na tym gesso, nastepnie glimmer misty i maski TA. Na to tusze distress i troszke stemplowan. Na koniec embossing (stempel klucz + srebrny puder) oraz distress stickles na brzegach. I jeszcze crackle accent ktorym pokrylam fragment tekstu.




Pozdrawiam Was, zycze Wam cudownych wakacji a szczegolnie mile spedzonych chwil przy wakacyjnej lekturze. Ja zabieram ze soba na urlop 4 ksiazki, wlasnie wczoraj dotarly do mnie z ksiegarni internetowej:)

2 comments:

Matilde said...

Fajne wyszło Ci zestawienie kolorystyczne :)

Magda(i)Lena said...

Bardzo trudne połączenie kolorystyczne - ale wyszło naprawdę ciekawie. Świetne tło. bardoz podoba mi się ten tag.

Miłego czytania w czasie urlopu ; -)