Wednesday, May 4, 2011

Ostatni skrzydlaty tag / Last wingy thought

Postanowilam sie nie poddac i mimo przeszkod w postaci 1000 km dzielacej mnie od mojego scrapowego kacika, wykonac ostatni tag do skrzydlatej serii na wyzwanie CA

Wybaczcie ubostwo materialow...Tlo taga zdazylam jeszcze zrobic przed samym wyjazdem i wrzucic do walizki, razem ze zdjeciem i paroma drobiazgami, podejrzanymi o to, ze moga mi sie przydac.

A oto moje wspomnienie- mama i niezwykle fotogeniczna ja :) Zdjec z tego okresu mam niestety niewiele, prawie wszystkie pochodza z tej samej sesji, wiec to tak naprawde moje jedyne odniesienie do wczesnego dziecinstwa.


Moich tagow nie odwaze sie pokazac razem gdyz, jak wczesniej pisalam, nie sa stylistycznie spojne i nie wszystkie do siebie pasuja :) Ale dobrze sie bawilam tworzac je i mialam okazje nauczyc sie czegos nowego, probujac nowych pomyslow i technik. Pozdrawiam i dziekuje CraftArtwork za wspaniale wyzwanie i super zabawe!

It just felt wrong to give up and not complete the last tag for Wingy thoughts challenge on CraftArtwork - your photo, a childhood memory. I decided that 1000km distance from my crafting place will not make me drop from the challenge on the last hurdle :)
Last day before leaving, I managed to prepare the background and throw it into my suitcase, along with the photo and some other stuff, suspected to be useful.
So here it is, my childhood memory - my mom and I ;)
I don't dare to show my all tags together, since they don't quite match each other , but I must say it was a great fun and a learning too... I had a chance to try some new ideas and techniques. Thanks to CA for this fantastic challenge:)

6 comments:

Boei said...
This comment has been removed by the author.
Boei said...

Ale fajne zdjęcie! Tag śliczny- różyczki tworzą niepowtarzalny klimat;)

malflu said...

Cudnie klimatyczny tag - i doskonale wyważony w dodatkach :-)

Unknown said...

Cudne zdjęcie !

Guriana said...

MAMA była piękną kobietą, a ty cudnym berbeciem:))
świetny, klimatyczny tag:)
dziękuję za zabawę:))

Magda(i)Lena said...

Cieszę się, że zdążyłaś i jednak zdecydowałaś się dokończyć swoje tagi. Twoja Mama jest piękną kobietą - śliczne zdjęcie i piękny tag.