Monday, May 16, 2011

Zabawy w domino ciag dalszy

Witajcie :) A ja znow na ostatnia chwile... kosteczka nr 4 domina, do zabawy na CraftArtwork, skojarzenie tym razem- jestem piekna.
Juz kiedys opowiadalam, ze stare gazety ratuja mnie czesto z opresji - jesli papiery i inne fachowe sprzety nie dostarczaja mi pomyslow. Tak bylo i tym razem. Ciezko mi zmiescic sie na jednej kostce domina, ale akurat do tego konceptu wrecz musza byc 2 kostki. Mam nadzieje, ze przymkniecie na to oko- o tak ;)
Pani pochodzi z reklamy ze starego czasopisma, a tytul zainspirowany tekstem z papieru Creative Imaginations: It's Good to be Me :) Oryginalny tekst byl niestety za duzy, wiec wycinalam pracowicie odpowiednie slowa z rzeczonej starej gazety, niczym zawodowy autor anonimowych listow z donosami :)

Gazeta dostarczyla mi nie tylko tego pomyslu, ale rowniez innego, do realizacji zaleglych kostek nr 1 - Kawa, i nr 2 - Ciastko do kawy, a ponadto jeszcze jednego do aktualnego wyzwania Trinchie z Lalka :))) To pokaze Wam za jakis czas, bo jeszcze nie jest gotowe.
Tymczasem zalegle kostki:


Moja laczaca kostka (nr 3 Dieta) od ktorej zaczelam udzial w tym wyzwanii i zrobilam jako pierwsza, niestety znow nie pasuje do tej serii- moja wyobraznia zeszla wtedy na zupelnie inne manowce :) Chyba bede musiala dorobic nowa :o

Pozdrawiam Was goraco, dziekuje za Wasze cieple slowa pod wszystkimi postami!

2 comments:

maj. said...

Cuuuudne!!!!!

Magda(i)Lena said...

Podziwiam, że jesteś w stanie na takich małych kwadracikach zmieścić tak dużo treści ;-)