Thursday, May 5, 2011

Urodzinowo z Graphic45 / Birthday with Graphic45

Czy mozecie sobie wyobrazic, ze w goraczce przedwyjazdowej ZAPOMNIALAM zrobic karteczke urodzinowa dla mojej corki chrzestnej ? O samych urodzinach oczywiscie nie zapomnialam, wrecz przeciwnie - prezent urodzinowy juz dawno mialam przygotowany w walizce.
Totez przyszlo mi pracowac nad kartka teraz, bez stempli, mediow, dodatkow, w zasadzie z samymi papierami. Papiery na szczescie zamawiam zwykle w Polsce i akurat dotarly na czas :)
Oto karteczka, ktora udalo mi sie zrobic. W roli glownej  G45 oraz Basic Grey Curio a drobne elementy przyszlo mi pracowicie ciosac wielkimi nozycami krawieckimi ;)



Pomyslalam, ze skoro mam pod reka tylko papiery, to potrzebuje dobrej mapki, ktora pozwoli wyeksponowac ich bogactwo - akurat trafila sie taka fajna mapka na blogu MOJO.
To moja pierwsza przygoda z G45, ale czuje, ze bedzie to poczatek pieknej przyjazni :))) Papiery pochodza ze sklepu scrapuj a sznurek z torebeczki z cukierkami, ktore sklep craft4you wklada do kazdej paczki- bardzo mi sie przydal!
Mam nadzieje, ze wychowuje nastepne pokolenie polskich scraperek :) Czesc prezentu urodzinowego, scrapbookowy zestaw dla dzieci do zrobienia samodzielnego albumu, okazal sie prawdziwym hitem.
" Ciociu, to najlepszy prezent, pobil nawet wszystkie Little PetShop!!! " (Ha ha, ciocia dobrze wie, bo sama sobie robi takie prezenty co jakis czas ;)
Pozdrawiam Was serdecznie i koncze tym optymistycznym cytatem szczesliwej siedmiolatki:)

Can you imagine that in my pre-travel fever I forgot to make a birthday card for my god-daughter? I did remember though about her birthday, I bought and packed the present for her already long time ago. Anyway- here I was, away from home and having an important card to do!
Lucky enough, I usually order my papers in Poland and my recent purchase has just arrived, couldn't be more suitable for this project. I made this card using mainly papers (G45 and Basic Grey Curio), cutting them with huge tailors scissors- the only one I have here;)
I needed a great sketch and this one on Mojo was just perfect, as you can really play with the variety of papers.
I seldom work without stamps, ink and other media, but I'm happy with this card. I'm in love with G45! It's the first time I'm using their stuff, but I know- this is a beginning of a beautiful friendship :)

By the way, my present was a hit! I bought a scrapbook kit for kids and it turned out to be ' the best present ever, better than all Little PetShop!!! ' Isn't that cute? I know the joy myself, I make those presents to myself every now and then :)))
Thanks for looking!

6 comments:

jola_zola said...

no poradziłaś sobie w tych trudnych warunkach wręcz idealnie!!!
piękna kartka:)
a ile ta Twoja córcia chrzestna ma lat?

Zanka said...

Moja chrzesnica ma 7 lat, czyli w wieku idealnym do takich zabaw. Dzis wreczylam jej plik wywolanych zdjec, ktore z entuzjazmem wziela do domu i obiecala wkleic w swoim nowym albumie:) Dobrej nocy!

Julee (Vervegirl) said...

So soft and beautiful! Thanks for playing along with Mojo Monday!

Teresa Kline said...

so gorgeous, total sweetness...hope your day is fantastic!

enjoy *~*

Magda(i)Lena said...

Prawdziwa i zdolna scraperka niczego się nie boi i poradzi sobie w każdych okolicznościach, co właśnie udowodniłaś ;-) Pięknie zinterpretowałaś tę mapkę (ja też próbowałam). Powodzenia w konkursie na Mojo.

Matilde said...

Śliczna kartka! I nie mogę uwierzyć, że te drobne kwiatki i elfa wycinałaś krawieckimi nożyczkami??! Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie :) http://craftowanie.blogspot.com