Friday, June 24, 2011

Websters Pages - ja 1:1 :)

To starcie z papierami WP uwazam za w miare udane, wiec przyznalam sobie 1 punkt :) Wykorzystalam tu fragmenty 3 roznych arkuszy, ze starszych i nowszych kolekcji oraz bilecik z papierow ILS.
Kartka z okazji narodzin chlopczyka- nigdy takiej jeszcze nie robilam. Chcialam, zeby nie byla zbyt slodko-niemowleca ;)
Pozdrawiam Was cieplo i dziekuje za komentarze i odwiedziny- bardzo duzo dla mnie znacza!

PS. Wciaz niestety mam problem z zostawianiem komentarzy na niektorych blogach- udaje mi sie tylko na tych, na ktorych komentarze pojawiajaja sie jako pop up.

3 comments:

Boei said...

Ale śliczna!! Nietypowa, z klasą,
w fajnych klimatach. Bardzo mi się podoba:)

Magda(i)Lena said...

Piękna tagowa kartka! Delikatne kolory, śliczny kwiat i oczywiście doskonałe stemple ; -) Widzę na powiększeniach, że świetnie wychodzi Ci szycie - jest naprawdę równiutkie!

A nie mówiłam, że dasz sobie radę z Websters Pages? ; -)))

justi said...

cudna karteczka...stoi sobie na mojej półeczce nad stołem i cieszy...
a potem kiedyś wkleję ja Kacperkowi do albumu obok tej "expecting miracles". dziekuje Żanciu.