Sunday, January 15, 2012

Always dream

Skoro juz raz dopadlam Dreamera, to teraz nie moge przestac! Przycinam, szarpie, przymierzam, chlapie mediami :)
Juz musze dokupic wiecej arkuszy, bo pocielam prawie wszystkie...moze starczy jeszcze na jakis bardzo malutki projekt.
Zaintrygowal mnie malarski charakter tej kolekcji wiec postanowilam zrobic taki troche malarski scrap na blejtramie. Gdyby ktos nie zgadl, to staralam sie tu odtworzyc zachod slonca na lace, gdzie zrobilam zdjecie Julii :)
Wykorzystalam wiec fragmenty wzorow z roznych arkuszy kolekcji Dreamer i ulozylam w warstwy. Do tego zachodzace sloneczko - tez wyciete z papieru:)
Brzeg to fragment innego arkusza a pomiedzy wcisnelam koronke, zeby bylo troche dziewczeco.
Bardzo sie glowilam z dodatkami i w koncu zdecydowalam sie na bardzo delikatne stemplowania (tekst pisany  i koronka) oraz chlapanie. Zainspirowalo mnie tu wyzwanie na blogu scrapki-wyzwaniowo. Nigdy jeszcze nie uzywalam tej techniki , przynajmniej nie celowo- nie licze tu niezrecznego uzywania mistow...
Pomyslalam jednak, ze do Dreamera chlapanie pasuje, wiec to w miare bezpieczny zabieg i jesli trzeba sprobowac to teraz ;)
Chlapanie zrobilam glimmer mistami, odkrecajac po prostu zakretke i wypuszczajac kropelki z rurki. To te duze krople. Do tego dodalam delikatne kropeczki, przecierajac palcem pedzel z twardym wlosiem, umaczany w oliwkowym glimmer glamie a na koniec kilka bialych kropek gesso. Nie pytajcie jak wygladaly moje palce po tych operacjach ale zabawa byla fajna :)
Brzegi blejtramu widoczne spod scrapa staralam sie bardzo dopasowac do charakteru papierow. Czy ktos dal sie nabrac, ze to tez Dreamer? Nie, nie - to efekt mojej radosnej zabawy 5 kolorami mistow i distress stain walnut stain.

To chyba tyle... a zatem przedstawiam - rozmarzona Julia o zachodzie slonca :)








Dziekuje i pozdrawiam!!!




9 comments:

justi said...

Zanciu...po prostu przepiękny!!!! Powinnaś zdecydowanie odejść na jakiś czas od karteczek i porobić scrapy bo z Twoim talentem do malowania pięknie radzisz sobie z dużym formatem. Kompozycyjnie i kolorystycznie mistrzostwo świata.

Jyoti said...

Przecudnie!!! I kolorystycznie, i kompozycyjnie! To tego śliczne zdjęcie:)

BETIK said...

Piękne te warstwy z kawałków! W ogóle cały scrap przepełniony jest ciepłem i to nie tylko z powodu tego słońca:) I ta koronka... jest cudna!! Bardzo podoba mi się też kartka z postu poniżej: kolorystyka, kompozycja i ten ręcznie robiony kwiatek... super:)

Guriana said...

też mi się od razu z ciepełkiem skojarzył..przepiękny!!!:)))

♥poczwarka♥ said...

Cudne zdjęcie i piękna klimatyczna praca;-)

lucy z mazur said...

Jest piękny,taki malarski

Dziwolonk said...

Świetniasty blejtram! Kolorki płótna pod papierem super dreamerowe;) Z papierowych warstw powstał cudny krajobraz, a stempelki i chlapania naturalnie skomponowały się z całą resztą. Aż się chce mrużyć oczy od zachodzącego słońca i słuchać grających świerszczy.Pięknie:)

KOLOROWY ptak said...

przepiękna praca! te warstwy, chlapnięcia... cudne!!! fantastycznie klimatyczna! i bardzo nastrojowa :D

ZUzanna said...

CUDOOOOWNY!