Wednesday, January 18, 2012

Spiaca Krolewna

W tym projekcie polaczylam inspiracje z dwoch zrodel: po pierwsze miala to byc bardzo mixmediowa ramka na wyzwanie Scrapujacych Polek AA/MM#14. Po drugie aktualna paleta kolorystyczna TCR#93, ktora wyglada tak:
To moj pierwszy projekt, ktory zamiescilam w TheColorRoom i pierwszy na wyzwanie AA/MM Scrapujacych Polek :)

W ramce zdjecie Julii, ktora jak widac nie zawsze byla blondynka :) Tutaj ma zaledwie 2 tygodnie i jest malenka kruszynka.




O mediowaniu tej ramki moglabym chyba napisac ksiazke ;) Meczylam ja przez 2 lub 3 wieczory, odkladalam do wysuszenia, raz prawie wyrzucilam...
Zaczelo sie od tego, ze skutkiem wlasnego lenistwa zbyt malo starlam ja papierem sciernym i po pomalowaniu farba crackle zaczela odpryskiwac. Zatem odrapalam ta farbe i zastosowalam paste modelujaca, tworzac bogata fakture. Dodalam do tego fragmenty koronki i tasmy TH oraz podkladki pod srubki. Zaczelam potem pryskac po niej mistami, ale kolory zrobily sie zbyt intensywne, wiec przytlumilam je niemal calkowicie gesso. potem pomalowalam calosc gloss medium, zeby utrwalic powierzchnie. Na tym wydalo mi sie bezpieczne zastosowanie miejscowo crackle paint . Na koniec wydalo mi sie zbyt nudno i blado wiec dodalalam ciemniejsze przetarcia farba do postarzania Stamperii antique bronze. Potem jeszcze powcieralam troche perfect pearls patina w zaglebienia koronek :)
To jest uproszczona historia mojego mediowania, bo niektore zabiegi stosowalam naprzemian, do osiagniecia zamierzonego starociowego, strukturalnego efektu .
Papiery z dawniejszych kolekcji Prima Botanical, MME oraz Kaisercraft. Jeden jedyny stempelek-to te spekania szarym tuszem na papierze. Niektore elementy podklejone sa przestrzennymi gabeczkami.

Dziekuje za przemile komentarze pod poprzednimi postami, pozdrawiam Was cieplo!


7 comments:

Karmeleiro said...

PRZEPIĘKNA praca!!!!

alterego-poczwarka said...

mmmm, przypomniałaś mi dlaczego trzymam się z daleka od mix mediów;-) Bardzo podoba mi się efekt, który osiągnęłaś, pozdrawiam;-)

Aida Domisiewicz said...

Przepiękna!!! cudownie delikatna, a fotka piękna:)

Kasia Udalska said...

Powalająco zachwycająca praca z cudnym zdjęciem! :)

justi said...

Uwielbiam ten Twoj rozmach w pracach mixed-mediowych...Stosujesz te wszystkie preparaty z taką łatwością jakbyś urodziła się z tą umiejętnościa...i chyba tak jest urodziłaś z nią bo to poprostu TALENT :)
I zdecydowanie najbardziej Cie lubie w tym klimacie delikatnego shabby vintage...Mala jest cudna...az ciężko mi uwierzyć,że teraz ma takie jaśniuśkie włoski.
Przepiękna praca.

Rydia said...

Oniemiałam,rameczka jest cudowna w kazdym szczególe,a maleństwo słodkie :)

Evik said...

cudowna ramka!