Saturday, January 14, 2012

Dreamer Valentine

Jak wiele z Was zachwycila mnie kolekcja Dreamer, ale ja jak do tej pory odwazylam sie tylko uzyc kilku malenkich kawalko papierow i to tych jasnych stron. Skoro jednak w sprzedazy pojawi sie wkrotce zjawiskowy Wonderland pomyslalam, ze najwyzszy czas sie oswoic z ta wyrazista kolekcja i jej mocnymi barwami- zanim wpadnie mi w lapki cudny Wonderland. Cieple kolory Dreamera pasuja mi w sam raz do kartki walentynkowej:)





Glowna ozdoba sa tu roze zrobione z papierow Dreamer, wyciete wykrojnikiem TH Tattered florals, przetarte na brzegach papierem sciernym  i sklejone z 3 kwiatow kazda. Pozostale elementy, galaz kwiatow i literki, tez wycielam wykrojnikami z Dreamera. W tle odbilam stempel Kaisercraft z cudna koronka, ktory embossowalam czarnym pudrem. To nie blad w sztuce ;) troche roztarty wzor zrobilam specjalnie, usuwajac czesc pudru przed nagrzaniem:) Brzegi poszarpane nozykiem TH a pod spodem oczywiscie tez Dreamer oraz troszke koronek. Cwieki gwozdzie to jedne z moich ulubionych, zdobyla je dla mnie nieoceniona Justi- dziekuje kochana! Zmiekczylam je troche dodajac podkladki z koronki, zeby nie bylo zbyt surowo;) Kartke zrobilam na podstawie mapki Mojo223.
Pozdrawiam cieplutko :*

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Finally I felt brave enough to really start using Dreamer collection - just in time to get familiar with the bold colours of those papers, knowing that the next collection, stunning Wonderland is soon available for sales :) Warm colours of Dreamer are perfect for the valentine card. This lovely lace is stamped with Kaiser stamp, embossed with black powder. I brushed away some powder before embossing for more dramatic look. Roses are made of Dreamer, using TH tattered florals die and his tutorial :) Layout is based on recent MOJO223 sketch.
Thanks for stopping by!

7 comments:

Encza said...

Obłędna kartka!

justi said...

przepiękna, Zanciu. Jak Ty to zrobiłaś, że dreamer w Twoim użyciu jest zupełnie innym dreamerem??? Żanetkowym :)
Cudowna wyszła. A ta koronka stemplowano-embossingowana... CZAD!!!
Podziwiam Twoje zdolności i łatwość używania tych wszystkich mediów...

Mia said...

Kartka jest piękna. Ślicznie wyszła róża i stempel koronkowy jest cudowny - już go szukam... i nie widzę.. Muszę go mieć ! :)

finnabair said...

Piękna , nastrojowa karteczka! Ciesze się, że "Dreamer" się podoba!

malflu said...

Świetna - takiego oblicza tych papierów się nie spodziewałam. Fascynująca

Kasia Udalska said...

Aaaa, cudo!!! Jest wspaniała :) i muszę przyznać, że jeszcze nie widziałam tak ciekawego i nietypowego wykorzystania tej kolekcji :))

Aida Domisiewicz said...

o wow! BOSKA!!!! świetny pomysł!!!