Saturday, January 14, 2012

Karnawal w Wenecji

Postanowilam powrocic do malych form. Tak dawno ich tu nie bylo... Wyzwanie ATC na SP wydawalo mi sie niesamowicie inspirujace a okazalo sie wcale nie takie latwe. Wprawdzie mam piekne pasujace tematycznie papiery ale brakowalo mi weneckich akcesoriow. Ale jak wyzwanie to wyzwanie:) Dlubalam dlubalam i wyszlo w koncu cos takiego...


Plecionka w tle ulozona jest z paskow papieru Wenecja UHK Gallery. Nawet napis z nazwa papieru mi sie tu przydal. Kilka blyskotek, fredzle i piorko mam nadzieje wprowadza ducha karnawalu ;)

1 comment:

justi said...

o jejej!!! Ale fajniutki, karnawalowy ATCiaczek...ta plecionka jest superancka. Dobrze, ze napisałaś o niej bo na zdjęciu nie zauważyłam...fajny, lekko zabawowo-tajemniczy klimacik karnawałowego balu. Super i bardzo, bardzo "żankowy" styl ;)