Sunday, January 8, 2012

Shabby z mapka MOJO

Jestem zachwycona papierami UHK Winter Garden...sa tak piekne, ze az szkoda ciac:)
Do tego projektu usiadlam uzbrojona w mapke MOJO222 ale w koncu doszlam do wniosku, ze do tych delikatnych papierow prostokatne formy sa zbyt ciezkie, wiec zachowalam ogolny uklad mapki a prostokaty zastapilam bardziej delikatnymi ksztaltami.



Zatem pasek tiulu (ledwo widac) oraz wycieta wykrojnikiem galazka kwiatow.. Do tego ukochany manekin TH .  Przepuscilam go przez BS z folderem do embossingu a wytloczenia podkreslilam distress stain. To moj nowy nabytek i jestem zachwycona tymi preparatami-mam 3 a najchetniej kupilabym wszystkie kolory;) Podoba mi sie zwlaszcza Milled Lavender, ktory ma intensywniejszy odcien niz distress ink. Udalo mi sie nim dopasowac do tego projektu materialowa roze, ktora oryginalnie jest jadowicie rozowa. Tymczasem kilka pociagniec distress stainem po zwilzonym materiale i roza magicznie zmienia kolor:)
Bardzo przydatny jest tez kolor bialy Picket fence, ktorym w kontrolowany sposob mozna przytlumic intensywnosc kolorowych papierow lub tuszowan.
Zreszta, co ja tu bede gadac- zajrzyjcie do mistrza Holtza po wiecej inspiracji do uzycia distress stain :)
Pozdrawiam cieplo i bardzo bardzo dziekuje za wszystkie komentarze!

-----------------------------------------------------------------------
I'm totally fascinated by WINTER GARDEN papers from UHK Gallery. Aren't they gorgeous? You almost want to save them from cutting :) 
I started this project with the recent sketch from  MOJO222 as a base but eventually I replaced the rectangular shapes with other, more delicate forms. I thought they go better with the delicate patterns of those papers.
This is also my first project using distress stain and I'm absolutely fascinated by this product :) Can you believe this delicate lavender rose was originally bright light pink?!Distress stain Milled lavender did some magic here:) Make sure to check TH videos for more inspiration about distress stains.
Thanks for stopping by! Have a great day:)



2 comments:

justi said...

Piękna ta karteczka, taka delikatna jakby otoczona mgiełką. Cudo.
Fajnie zinterpretowałaś mapke. Bardzo kreatywnie.Kolorki, fakturki...mistrzostwo świata. Pięknie wyszedł ten wzór na manekinie. Czasem, jak widać, jednak mniej znaczy więcej :)

Teresa Kline said...

stunning, a great designed card for this weeks mojo sketch....just wonderful!

enjoy *~*